Zajęcia edukacyjne

W ramach wspomagania szkół i placówek oświatowych proponujemy Państwu innowacyjne zajęcia edukacyjne skierowane do uczniów wszystkich etapów kształcenia. Lekcje prowadzimy w Bibliotece oraz placówkach oświatowych. Istnieje również możliwość przeprowadzenia zajęć w formie online za pomocą platformy edukacyjnej. Zgłoszenia na zajęcia przyjmujemy telefonicznie i mailowo. Terminy dostosowujemy do indywidualnych potrzeb zgłaszających. 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Jesteśmy również otwarci na Państwa propozycje. 

Kontakt w celu ustalenia tematyki i terminu zajęć: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  tel. 82 562 24 81

Tematyka oferowanych zajęć:

    • Nasze barwy narodowe

    • Droga książki w bibliotece

    • Jak powstaje książka?

    • Poznajemy rozszerzoną rzeczywistość

    • Kodowanie na dywanie

    • Programujemy roboty

    • Z biblioteką w krainie bajek i baśni

    • Teatrzyk Kamishibai

Tematyka oferowanych zajęć:

    • W progach BP w Chełmie - moja pierwsza wizyta w bibliotece

    • Polskie symbole narodowe

    • Historia książki i pisma

    • Zakładka do książki - niepotrzebny gadżet, czy praktyczny drobiazg?

    • Edukacja europejska (różne tematy)

    • Czytelnia bez tajemnic

    • Wkraczamy w świat rozszerzonej rzeczywistości

    • Jak powstaje książka?

    • Kodowanie na dywanie, czyli programowanie offline

    • Programowanie robotów

    • Jabłko i jego walory - zajęcia z edukacji prozdrowotnej (IV-VI)

    • Prawa dziecka (I-III)

    • Jak przekazać tajną wiadomość? - szyfrowanie

    • Polona - otwarte zasoby (warsztaty dla kl. VII - VIII)

    • Myślę kreatywnie

    • Lektura zawsze pod ręką - Internetowe zbiory lektur i portale internetowe w pracy domowej ucznia

    • Źródła informacji dostępne w Bibliotece Pedagogicznej w Chełmie

    • Z PATRONEM łatwiej! Wyszukiwanie informacji w katalogu komputerowym biblioteki           

    • Bezpieczny Internet

    • Zagadkowa biblioteka - escape room

    • Mapy myśli - twórcze notowanie

    • Szachy w podskokach - podstawy gry dla uczniów szkoły podstawowej

    • Programy i aplikacje w szkole

    • Gra planszowo-mobilna Scottie Go!

    • Skąd się wzięły małpy w Internecie? (I-IV)

    • Wdzięczni Ameryce - Polska 1926 (warsztaty historyczne dla kl. VII - VIII)

    • Gra mobilna Kryptonim Biblio

Tematyka oferowanych zajęć:

    • Wdzięczni Ameryce - Polska 1926 (warsztaty historyczne)

    • Polona- otwarte zasoby (warsztaty)

    • Programy i aplikacje internetowe do tworzenia prezentacji, grafik i filmów

    • Prawo autorskie i legalne źródła informacji