Dzisiaj szkoła służy nie tylko uczniom, lecz także wielu zainteresowanym grupom: rodzicom, nauczycielom, samorządom, środowisku lokalnemu itd. Szkoła jest czymś więcej niż tylko instytucją nauczania, jest żywym organizmem, który wchodzi w interakcję ze swoim otoczeniem. Dla prawidłowego funkcjonowania i osiągania coraz lepszych efektów w dobie malejącej liczby uczniów szkoła potrzebuje promocji. Promocja i zarządzanie wizerunkiem szkoły może odbywać się na różne sposoby. Szczególną rolę może odegrać technologia informacyjno-komunikacyjna i nowe media.

 

Temu zagadnieniu poświęcony jest kwartalnik edukacyjny Meritum 2014 nr 4.

Spis treści:

 

Istnieje możliwość bezpłatnego zamówienia skanu całości artykułu - tel. 82 562 24 87  lub  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zapraszamy do Czytelni BP.